– den unika moln- & mobilväxeln!
GreenTel är en komplett telefonilösning som innehåller alla de funktioner och tjänster som din verksamhet behöver dagligen. För oss är användarvänligheten central – för utan användning ingen affärsnytta!
Tack vare att VoiceGo ligger i molnet, kan mobil- & softphoneanvändare, resande personer, lokalkontor (till och med utomlands) samlas i en och samma lösning som om ni alla satt på samma kontor.
Se alla unika funktioner nedan som ni inte hittar hos någon annan!
Unika mobilappsfunktioner
Full växelfunktionalitet – ”Telefonist i mobilen”
-
Unik samtalshistorik
-
Full information vid samtal
-
Plocka samtal från valfri grupp
-
Valfri nummervisning
-
Callback
-
Logga in/ur/pausa grupper
-
Ärendehantering
-
Gemensam telefonbok
-
Schemaläggning av nummer
-
Och många fler funktioner
Upplever ni problem med att ni idag ringer tillbaka på redan besvarade samtal?
Med samtalshistoriken i VoiceGo behöver ni aldrig mer ringa upp redan besvarade samtal. Alla samtal visas som besvarade, uppringda eller missade. Ni kan enkelt se om det var ett samtal direkt till din anknytning eller på en grupp men ni ser även vem som besvarade samtalet i gruppen samt att ni ser även hur hela samtalet hanterats genom växeln!
-
Se vilken grupp det ringt på
-
Se vem som besvarat samtalet
Unik samtalshistorik
Unik samtalsinformation
Kan ni inte se vilken grupp eller växel det ringer på?
Med den unika samtalsinformationen i VoiceGo får ni pushotiser när ett samtal ringer in. Ni kan enkelt se om det är ett direktsamtal, kopplat samtal av kollega eller om det är ett samtal via grupp med information om vilken grupp eller avdelning det ringer på!
-
Inringande nummer
-
Personens namn från växeln
-
Vilken grupp det ringer på
-
Samtal kopplat av kollega
Koppla enkelt vart ni vill
Tycker ni det är svårt att koppla ett samtal?
Öppna bara mobilappen genom att trycka på pushnotisen eller appikonen. Appen hamnar direkt i kopplingsläge och du får frågan vart vill du koppla samtalet. Välj att koppla direkt eller aviserat till kollega, grupp/avdelning, privat kontakt eller valfritt nummer! Enklare är så kan det inte bli!
Logga in/ur eller pausa grupper
Nu kan ni inte bara logga in/ut ur grupper utan även pausa er.
VoiceGo erbjuder en extra möjlighet i grupper och det är att pausa istället för att logga ut. Fördelen med att pausa sig i en grupp, som betyder samma sak som att vara utloggad, är att användaren får möjlighet att kunna se hur många samtal som står på kö i gruppen och kan manuellt välja att plocka valfritt samtal från kön. Användaren får även full samtalshistorik i samtalsloggen vilka samtal som ringt in och vem som besvarat och hanterat dessa!
-
Se vilka medlemmar som är inloggade i gruppen
-
Se vilka medlemmar som är pausade
-
Pausade medlemmar kan svara på samtal i kö
Unik schemaläggning användare och grupp
Schemalägg dig själv precis som växel eller grupper.
Användaren kan skapa ett öppningsschema för sig själv och koppla olika hänvisningar och nummervisning utåt baserat på veckodag, datum eller klockslag. Ett uppskattat användande är t.ex. koppla så att varje veckodag mellan 08.00–17.00 visas fastnätsnumret vid utgående samtal från mobilen medan det mellan 17.00–08.00 visas det privata mobilnumret. Användaren behöver aldrig själv komma ihåg att ändra tillbaka till rätt nummer när detta sker enligt schemat.
En annan uppskattad funktion är att koppla schema till en specifik grupp, här kan man både tidsstyra öppet och stängningstider på gruppen men även lägga in ett rullande schema på vilka användare som skall vara inloggade i gruppen specifika datum eller tidsintervaller. Mycket uppskattad funktion för Jourgrupper där växeln sköter hanteringen av medlemmar enligt schemat.
Mobilappen för iPhone/Android ger er hela växeln i fickan
Logga in/ur svargrupper, se vem som är inloggad och se vem som besvarat kösamtal mm
Styr din hänvisning med ett klick eller lägg ett schema
Smidig koppling av samtal till kollega eller grupp
Med en växellösning i molnet får ni enkla gränssnitt
Fungerar för både PC & Mac
Enkel hantering av samtal – se vem som ringt, svara på gruppsamtal, koppla samtal, se samtal i kö samt mycket mer
Chat, kontaktbok & click-2-call snabbar på vardagen!
Vi erbjuder en bredd av funktioner för dagens och morgondagens behov
Telefonkonferens
Lättanvänd telefonkonferens
Call-back
Automatisk call-back om ni inte hinner svara
Ärendekö
Ger inringaren möjlighet att bli uppringd, bekvämt för kunden och ni missar inga ordersamtal!
Inspelning
Inspelning av samtal, kontinuerligt eller per samtal
Operatörsoberoende
Välj den operatör som passar er bäst
Videosamtal
Video integrerad för t.ex. personlig rådgivning
Extern svarsservice
Integrerad svarsservice för extern telefonist
Microsoftintegrationer
Azure AD koppling, Single Sign On, kalendersync, ring från Outlook mm
SMS Gateway
Kommunicera snabbt via sms med era kunder
Telefonist
Utökad funktionalitet för telefonist
Svarsgrupper
Alla kan logga in och ni ser vem som besvarat samtalen
Hänvisning
”På möte åter kl….”
Statistik
Ger er underlag att styra er servicenivå
Talsvar
Styr inkommande samtal till rätt enhet/person
Administration Portal
Hantera era växel själva, t.ex. schemaläggning och öppettider