top of page
Effektiv lösning för inkommande samtal

Greentel CareQ

Greentel CareQ är en unik lösning som säkrar att ni inte missar några inkommande samtal. Med lösningen skapar ni både nöjdare kunder och färre missade affärer. Funktionen går att applicera på dem flesta verksamheter t.ex. sälj eller supportfunktioner. Men den gemensamma nämnaren är verksamheter som inte vill ge avkall på sin servicenivå.

1. Med ett klick skapas ett kundärende

När en kund ringer in och ni inte hinner svara får kunden en alternativet att: ”...vill du bli uppringd tryck 1″. Då triggas ett ärende i användarnas webbgränssnitt och i mobilappen. Närmast lediga medarbetare ringer sedan kund och tar hem ordern eller ärendet! Tack vare att det även skjuts ut i mobilappen får även säljare eller andra resande medarbetare information om att någon vill bli uppringd.

2. Inga tappade kontakter

Ärendena ligger kvar till dess de bockas av. Alla ser tydligt att det inte ligger något kvarglömt. Systemet visar vem som har hanterat ärendet samt eventuella kommentarer kring ärendet.

Ärendehantering för inkommande samtal

Exempel på användningsområden

Det finns en rad verksamheter där ärendekön ger ett stort värde:

säljfunktion

SÄLJFUNKTION

callcenter

CALLCENTER

careq

CARE Q

VÅRDMOTTAGNING

service

SERVICEORGANISATION

Samt vid olika tillfällen på dygnet:

svarstider

VID LÅNGA SVARSTIDER

lunchstängt

VID LUNCHSTÄNGT

callcenter

CALLCENTER

bottom of page