Greentel CareQ
Greentel CareQ är en unik lösning som säkrar att ni inte missar några inkommande samtal. Med lösningen skapar ni både nöjdare kunder och färre missade affärer. Funktionen går att applicera på dem flesta verksamheter t.ex. sälj eller supportfunktioner. Men den gemensamma nämnaren är verksamheter som inte vill ge avkall på sin servicenivå.
1. Med ett klick skapas ett kundärende
När en kund ringer in och ni inte hinner svara får kunden en alternativet att: ”...vill du bli uppringd tryck 1″. Då triggas ett ärende i användarnas webbgränssnitt och i mobilappen. Närmast lediga medarbetare ringer sedan kund och tar hem ordern eller ärendet! Tack vare att det även skjuts ut i mobilappen får även säljare eller andra resande medarbetare information om att någon vill bli uppringd.
2. Inga tappade kontakter
Ärendena ligger kvar till dess de bockas av. Alla ser tydligt att det inte ligger något kvarglömt. Systemet visar vem som har hanterat ärendet samt eventuella kommentarer kring ärendet.
Exempel på användningsområden
Det finns en rad verksamheter där ärendekön ger ett stort värde:
SÄLJFUNKTION
CALLCENTER
CARE Q
VÅRDMOTTAGNING
SERVICEORGANISATION
Samt vid olika tillfällen på dygnet:
VID LÅNGA SVARSTIDER
VID LUNCHSTÄNGT
CALLCENTER